Lapras Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Vi får hoppas att Shredder kommer tillbaka, själv hette jag Lapras på Ecrana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omberg Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Ecrana kommer tillbaka under ny adress: ecrana.se (utan www) och förhoppningsvis kommer det snart :D BTW Heter samma på ecrana som här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Ecrana? Är eller var det ett textbaserat spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Det var ett textbaserat spel. Om jag har uppfattat det rätt så flyttade killen som hostade servern för ecrana och sen dess har spelet varit nere. ..något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abimill Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 www.ecrana.se typ nya adressen ir vet ej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) inte www utan bara ecrana.se är den nya sidan. D finns massor med info på den sidan nu :P D har uppdaterat den som F*n nu ;) JÄTTE BRA SHREDDER OCH SOKRATES!!!! Redigerat 8 Mars 2006 av Cutter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 om ni vill ecrana ska komma tillbaka ska alla donera pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 dom skrev ju själva att dom inte ville ha våra donationer på hemsidan! så... försök inte ens! bara slöseri med tid!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 de säger att de behöver det annars kommer den aldrig !!! men ger inte då om du inte vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 om ni vill veta allt så finns http://www.ecrana.se/ och alla gubbar för svinner för att det är ny sesong men alla profiler är kvar jag tror min hette tio111. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 om ni vill veta allt så finns http://www.ecrana.se/ och alla gubbar för svinner för att det är ny sesong men alla profiler är kvar jag tror min hette tio111. dom sa innan att dom skulle införa ett nytt klanstrids system innan nästa runda så allt försvinner nog inte, dom ska köra en slutspurt för att få till lite stats och saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.