OmenChild Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Asså jag har massor av filer på min dator som jag inte kan ta bort (jobbet) och den laggar ganska åfta vet ni vad man kan göra eller nåt pogram som jag kan använda som hjälper. Så ee jag tacksam! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Vad är det för filer? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Asså det ee massor av olika filer kan inte räkna upp dom. Det ee 1354768filer på datorn så :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 kör diskrensaren, den väljer ut onödiga filer. Och så kan du avinstallera ngra spel lr program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Asså jag har inga spel eller nå pogram som jag inte behöver det enda jag behöver ee nått pogram eller nått så att inte dator laggar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Har du massa konstiga filer som inte går att ta bort? I så fall kan du starta datorn i felsäkert läge, då borde du kunna ta bort den utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 ^ (tryck F8 när datorn startar och välj Starta Windows i Felsäkert läge) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.