OmenChild Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Asså har sökt skit länge hittar inte Multi Theft Auto till San Andreas. Finns det och ii så fall vill jag hälst ha en direkt länk till den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) vad sägs som här? Redigerat 3 November 2005 av lidmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 asså för en gångs skull tack Lidmer!! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 guuuu vad jag längtar tills det e klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 det ee nog färdigt snart tror jag =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheSnygg Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 vart trycker man om man ska ladda ner då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 de har inte gjort klart det än... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 (redigerat) dom håller på att testa det verkar det som eftersom det finns screenshots på www.gtagaming.com kolla påvänster sida och välg gta san andreasdär finns screenshots till mta san andreas somdom åller på att utvecklar det förvånarmig inte om domtestar spelet online själva beta stadium tror jag eftersomdet finns screenshots :cool: sorry för felstavning jag skriver slarvit Redigerat 19 November 2005 av girder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 vad sägs som här? Där hittade jag min ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 vad sägs som här? Var annars? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 YESSSS! WOOHOO! WEEEEEE! nu är det äntligen klart ser det ut som. länk: http://light.mtavc.com/ jag har inte laddat ner det än för mitt gta ligger hemma hos min pappa(har skilda föräldrar och är hos min mamma nu) för gött när jag kommer till min pappa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Asså skit det är ju as enkelt att hitta till multi plattsen. Det ligger ungefär vid det dära jette stora runda huset där man kan tävla. Husen där multiplayer plattsen ligger ser ut så här: Det är fyra små hus som i en trekant, sen är det stängsel sen är det likadana hus där med, fast i dom här husen finns det en liten ikon i mitten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg