Apex Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Träna dina skills. Om du har det på dator skaffa GTA SA MP Gör stunts Leta efter leatherface...det gör jag när jag har tråkigt håller på att skita ner mig varje gång jag är där och hör något Gå på jakt efter Bigfoot också kul Eller bara döda folk i staden xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 vad ska man göra när man har klarat alla uppdrag på san andreas??eller vad kan man göra? <_< :huh:Ladda ner SA-MP.www.SA-MP. com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 när du har klarat alla uppdrag så kan du letat efter klotter,ostron hästskor och såna saker man ska ta kort på,uniqe stunt och alla side missons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 få 2 wanted level sedan stunta sig upp på ett tak sedan titta på poliserna som bara kör runt under en as kul xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 (redigerat) Leta efter alla eastereggs! :) Själv har jag hittat massor med roliga easteregg och buggar! Leta efter t. ex spöksvävaren, lemmings brevid gymmet i LV, eller leta och leta! Till slut kanske du hittar en bugg eller ett easteregg som ingen annan vet om B) Gjorde jag. :rolleyes: Redigerat 22 Augusti 2007 av ario10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Kan du förklara vilket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg