Master_Tiko Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Vet någon var eller hur man fångar relicanth jag har hörtatt man ska den och weilord för att få tag i regi-trion. p.s.jag har slarvat bort TM DIG finns det något sått jag kan få en ny för man bähöver vel den om man ska fåna reg-trion..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 relicanth fångar man under water.på lite olika ställen.DIG kanske man kan köpa i Slateport. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Du har redan skrivit en sån här tråd! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Vet någon var eller hur man fångar relicanth jag har hörtatt man ska den och weilord för att få tag i regi-trion. p.s.jag har slarvat bort TM DIG finns det något sått jag kan få en ny för man bähöver vel den om man ska fåna reg-trion..?[/qu'ote] du kommer inte att gilla det här.... du kan inte få en ny TM DIG, du måste starta om spelet om du ska ha regis! =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 dig måste man ha för att få regi-trion.Jag tror att man köpa köpa den i slateport! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Tiko Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det kan man inte jag får vell börja om "snyft" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 relicanth fångar man under water.på lite olika ställen.DIG kanske man kan köpa i Slateport. Runt sotopolis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 i vilket sånd såna fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Den finns under vattnet den är ganska svår att hitta men jag har haft den. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jirachi Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 och jag har haft alla tre regice,regirock och registeel så jag vet hur man gör för att komma in till dom så fråga bara mig om ni vill veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag hade dom. för jag börja om i onsdas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 e den en vattenpoke ele?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg