Hoppa till innehåll

Jobbiga Syskon


Putside
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är ändå ganska kul med syskon , som t.ex när man har tråkigt och har inget att göra , då kan man alltid drämma till storebrorsan så det blir lite action och spänning.

 

Men det brukar oftast sluta med att jag ligger på golvet med en massa soft-air-gun - kulor - märken på kroppen.

 

 

Jo ^^ Det där känner man igen. Fast... Syrran använder aldrig Soft-Air-Gun. Hon använder de 'gamla' metoderna. En fällkniv och lite ström från bilen så blir det något man aldrig glömmer.

 

Nej men jag tycker syrran är en aning irriterande. Brorsan har jag aldrig mycket kontakt med. ^^'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ändå ganska kul med syskon , som t.ex när man har tråkigt och har inget att göra , då kan man alltid drämma till storebrorsan så det blir lite action och spänning.

 

Men det brukar oftast sluta med att jag ligger på golvet med en massa soft-air-gun - kulor - märken på kroppen.

 

Jag hatar sånna som du <_< Varför inte bara låta det vara?

 

Provocerande fanskap.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ändå ganska kul med syskon , som t.ex när man har tråkigt och har inget att göra , då kan man alltid drämma till storebrorsan så det blir lite action och spänning.

 

Men det brukar oftast sluta med att jag ligger på golvet med en massa soft-air-gun - kulor - märken på kroppen.

 

Nu gjorde du precis samma sak som du sa att du hatade , dvs säga att du hatar mej , varför inte bara låta bli och säga det ?

VA ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ändå ganska kul med syskon , som t.ex när man har tråkigt och har inget att göra , då kan man alltid drämma till storebrorsan så det blir lite action och spänning.

 

Men det brukar oftast sluta med att jag ligger på golvet med en massa soft-air-gun - kulor - märken på kroppen.

 

Mjö mjö, jag trodde inte folk tog illa upp om någon på internet inte tyckte om dem men jag hade väl fel lille vän. Jag är storebrorsa så jag vet hur sådana som du är.

 

VA?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mja säg inte så... Min kompis brorsa terroriserar hans liv. Han blev så arg förut av att han retade honom att han slog ett hål i hans dörr ^^

Så det är nog lika på båda fronter hos syskon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Johan3043

jag har en store syster(14)Sj är man ju 11 :(

liksom hon e As Cp:ig pot mig!!

Hatar henne hon bråkar jämt med mig pch hon e SJÄLVISK!!

Hon kan dela med alla sinna kompsi men med mig nä då får jag alldrig nått te.x i går köpte jag godis åt henne för minna pengar men vad får jag idag när hennes kompisar och hon ahr godis hemma och sitter och äter framför tv:n NÄ INGENTING!! :angry:

Hatar henne mer en allt annat,..

och sen så ahr jag en död syster som heter anika hon dog när hon var 2månader..

men ajg fick alldrig se hennedå avr jag eller min syrra inte ens födda.. :(

Redigerat av Johan3043
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Men det låter ju precis som jag! Min bror är väl inte medlem i fuska.se!! :angry:

 

Nej, seriöst.

Förr har det skett slagsmål med min bror, men nu har vi båda insett att det finns bättre sätt.

Som att undvika varann :rolleyes: Det kan hända att vi inte säger ett ord till varann hela dagen, fastän vi varit hemma hela tiden.

 

Men så ibland är vi typ bästa kompisar, men det är mycket sällan det händer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ändå ganska kul med syskon , som t.ex när man har tråkigt och har inget att göra , då kan man alltid drämma till storebrorsan så det blir lite action och spänning.

 

Men det brukar oftast sluta med att jag ligger på golvet med en massa soft-air-gun - kulor - märken på kroppen.

 

Jo men om någon kalllar mej ett provocerande fanskap så är det ju inte lycka direkt, jag kan tala om att jag också är en storebrorsa som blir provocerad av av småsyskon.

Och det där med storebrorsan , det blir ju kul bara för att båda tycker det är kul, båda vet ju att den större alltid vinner.

 

Jojo

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...