Salzalada Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag har en Storebror och en lillasyrra. Storebrodern, som är 19 år (20 i April.) ser jag inte så mycket av. Han jobbar för det mesta. Men när jag ser av honom så kan det bli kul, och i bland inte. För det mesta kallar han mig n00b för att jag sitter mycketr vid datorn och lirar cs... Min lillasyrra, som är 10 år (fyller 11 i Mars), är FRUKTANSVÄRT jobbig. Slagsmål vid datorn varenda dag, och för det mesta slutar det med att jag drämmer till henne på axeln och kutar fort som f*n upp på mitt rum medans fadern blir helt förbannad. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dödy Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 jag har inga syskon. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Okej jag har 4 syskon min storebror är 13 och jag är 9 år han retas och fuskar alltid :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 okejj guggo nån annan som vill ha dem???? Vi skrev ett inlägg samtidigt guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Mina syskon är ju också jobbiga. Man kan inte låta bli att reta dom.:P Lillebrorsa#1:Han är 5 år och är väldigt bra på att spela tv-spel så det är vanligt att man lirar typ andra världskrigs-spel med han. Men han är jobbig när han spelar spel på datan när man ska sitta på internet och surfa, då han spelar nåt töntigt spel som typ Alfons åberg. Och när man ska se på TV så ser han på cartoon network -.- Lillebrorsa#2:Han är 3 år (fyra år i december) Och är mkt jobbig han slåss när man kommer nära han eftersom han tror man ska slå honom. Och han är duktig på att förstöra mina TV-spel. Lillasyster#1:Hon är åtta år och hon gillar precis som sin yngre bror att se på cartoon vilket hon gör 3-6 timmar om dan. Hon tar med mina gamecube spel till grannen där dem sen förstörs hon har även slarvat bort ett av mina 1019BLOCKS minneskort till gamecubE som var proppfullt :(. Lillasyster#2och#3:Dem är tvillingar och bara ett år gammla. Dem är väl gulliga och så leker man b väl med dem ibland men man vill slå dem när dem klöser en i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 jag har tur som inte har några syskon... förutom hundarna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 jag har tur som inte har några syskon... förutom hundarna :D Samtididgt har du otur, jag tror inte jag behöver förklara varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Bah har en brossa. helt ok typ. Vi bråkade mkt innan men båda har slutat. De e bättre att vara snälla mot varandra. Särskilt när han lider en svår sjukdom. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoshiBlacky Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) Har en jätte jobbig storebror som är på mig nästan hela tiden... Ska få en lillebrorsa också! Redigerat 3 November 2005 av YoshiBlacky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Bah har en brossa. helt ok typ. Vi bråkade mkt innan men båda har slutat. De e bättre att vara snälla mot varandra. Särskilt när han lider en svår sjukdom. :unsure: Vad är det för sjukdom då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Det är ändå ganska kul med syskon , som t.ex när man har tråkigt och har inget att göra , då kan man alltid drämma till storebrorsan så det blir lite action och spänning. Men det brukar oftast sluta med att jag ligger på golvet med en massa soft-air-gun - kulor - märken på kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag har 3 syrror. Dom e 12,10 och 7 år och jag e 13. Jag bråkar inte så ofta med dem längre men det kan hända ibland att vi gör det . Man får heller inget privatliv för att det e typ alltid nån hemma. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.