Gäst Mega93 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) Inte... Jag kan te.x göra ett Hitman liknande spel fast med annat utseende, grafik, modeller osv utan att bryta en enda liten lag. Om jag däremot skulle döpa spelet till te.x HitmanXL eller Hitmen så skulle jag kunna bli åtalad. Redigerat 8 Januari 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 ja, du måste ändra en massa saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jupp, men de "massa sakerna" tillhör inte grunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 hopp, det e tillåtet att göra ett liknande spel fast ni får inte ta bilder från spelet eller döpa det likadant typ..:P man får ta saker fast då får man inte tjäna pengar på det...tror det e så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Nix, du får inte ta bilder från spelet och ens ge ut det på internet varesig det är gratis eller ej. Fast nuförtiden är det inge vidare svårt att få tillåtelse från företagen att använda bilder från spelen. Annars kan man alltid ta gratissprites. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 aja :P (räknas nog som spam så jag editar det nån gång och skriver nått när jag kommer på nått å skriva :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Good luck, have fun. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.