ironstar Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Ni Fuska veteraner tycker säkert att det här är världens sämsta tråd men ärligt talat ska det bli den bästa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironstar Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Filmen Almost Heroes e jävligt bra. (Komedi;Äventyr) Har 2 favorit spel City Of Heroes Eller Guild Wars. Solklara spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Hellboy och sagan om ringen trilogin ägar alla.. bästa spela får jag nog säga CSS men ska nog köpa COD2 och Guild Wars de kanske är bättre :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Okej Nu Kommer den: Gladiator,Sagan om ringen (alla filmarna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 star wars filmerna är jävligt sköna star wars battlefront 1&2 och fifa street:D //tyresö alias richard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Fel forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 typ lost o cs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 css-line of sight vietnam-fifa street-fears-call of duty 2-battlefield2-need for speed most wanted jag har alla dom spelen och sen har jag mer jag har 50 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sic Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Bästa filmerna: Matrixtrilogin (överlägset bäst) Bästa spelen: HL/HL2 och F.E.A.R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Film/Serie: Sagan om Ringen-fillmerna; Rain Man; Lost Spel: Soldat; Grand Theft Auto; Halo; Morrowind Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Bästa filmen är Brave eart (Jag tror att det stavas så??) och bästa spelen är Syberia 2 och Mafia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Favvo spel: Cs 1,6/Cs: Soruce Favvo film: Goal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg