Zoxy Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Tjena! Jag spelar hockey och har gjort de i 8 år. Men ja tycker inte de lika kul längre. Men det känns ändå som om man måste spela eftersom man har gått så länge.... va tycker ni om hockey?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Det är väl skojjigt. Men jag slutade när jag var 6 år för att min mamma trodde jag ville det fast jag ville fortsätta.:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 synd men varför börjar du inte igen då??? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag Har spelat Hockey i 4 år jag är 9 år nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 ok i vilket lag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag Har spelat Hockey i 4 år jag är 9 år nu Hammarby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 synd men varför börjar du inte igen då??? B) Det är inte lönt och träna ett år till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 OK ja spelar i hovås hc från göteborg :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Okej. Jag spelade i LN91 om någon undrar. PS.LN91=Lögdeå Nordmaling bildat 1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 nice :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 OK ja spelar i hovås hc från göteborg :cool: Där har jag lirat i 10 år ! Slutade precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Va i vilken års grupp??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.