the jedi Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Varför kan INTE Dwarf Paladins lära sig att ha guns? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jaaa det vet gudarna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Ja, när jag var i lvl 14 med min paladin ställde jag mig samma fråga. Jo det är därför att dem kan Heala har en egen mount kan sätta upp sköldar! Paladin's skulle bli helt overpowered med gun. Fast jag tycker också att dem borde kunna lära sig. Men på ca lvl 46 får du en spell. Men den tar 20% av ditt liv, Blizzard la in den för att alla klagade på att fienden flyr. Men Paladin är den ända som inte kan ha gun/spell. (förutom det dem la in då) Ett tips är att ha Eng. då kan du göra bomber. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Ja Det är ass Konstigt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) Som jag sa, dem skulle bli overpowered tycker Blizzard. Medans Paladin sliter häcken av sig till lvl 60 dansar dem andra upp till lvl 60 med sina guns/spells. EDIT:Vi kan göra en protest lista och skicka den till Blizzard. Inte för att det fungerar om vi inte har as mkt underskrifter. Redigerat 4 November 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 ''Nintendo är skit som ska dumpas!'' Hatar såna som du!!!!111 Btw, är paladins lätta att lvla? Funderar på att starta en alliance och komma ifatt några polare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 ludde det vety ifa om dom är lätta och nintendo är skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 ''Nintendo är skit som ska dumpas!'' Hatar såna som du!!!!111 Btw, är paladins lätta att lvla? Funderar på att starta en alliance och komma ifatt några polare.. Ja paladins är lätta att levla. Respekterar också din åsikt. Du verkar dock inte respektera min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Men jag visste ju inte att du skulle respektera min, duh. Btw, hoppas inte du tog det seriöst.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 6 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Ok. Tack för era svar! :) (tråden kan låsas). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Men jag visste ju inte att du skulle respektera min, duh. Btw, hoppas inte du tog det seriöst.. :D Klart jag tog det seriöst. Aja, back to topic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Ja, när jag var i lvl 14 med min paladin ställde jag mig samma fråga. Jo det är därför att dem kan Heala har en egen mount kan sätta upp sköldar! Paladin's skulle bli helt overpowered med gun. Fast jag tycker också att dem borde kunna lära sig. Men på ca lvl 46 får du en spell. Men den tar 20% av ditt liv, Blizzard la in den för att alla klagade på att fienden flyr. Men Paladin är den ända som inte kan ha gun/spell. (förutom det dem la in då) Ett tips är att ha Eng. då kan du göra bomber. HoW tar INTE 20% av ditt liv, den används mot din motståndare när han har mindre än 20% liv. Varför skulle Paladins bli imba om dom kunde lära sig gun/bow? dom suger redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg