ChillenKid Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Tjenare mors ! Jag har suttit och letat efter ställen där man kan lära sej Photoshop lika snabbt som enkelt. Men jag har inte hittat nåt sånt ställe. Kan någon hjälpa mej att hitta en sida med bilder ochså ska den va på svenska. Eller så kan ni ju hjälpa mej själva ;P Smell ya lateR ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag antar att du har laddat ner det olaglit,för om du inte gort det hade man fått med en tjock j*vla bock på 350 sidor där du lär dig ALLT ! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 i min brorsas lagliga version fanns bara en manual på typ 50 sidor varav 10 handlade om installationen. iaf så kolla in webdesignskolan.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Kan man göra musik i photoshop ir? (denna tråd ligger i musik/media) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 absolut inte men media = film, form, video, foto, bilder etc. men visst kanske den passar bättre i allmänt men det kvittar väl ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Det bästa sättet är att trycka på lite knappar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.