Guggo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 skojsigt vetande: Allah betyder "gud" på arabiska. Allah är ett namn på gud. Precis som vi kallar gud Jehova så säger dom Allah. "Same shit diffrent names". som man säger. Och i grunden så är de samma. Islam, Judendomen och kristendomen grundas av samma person. Abraham hette han och finns också me i koranen. Hans söner hette Isak och Ismael. Isak ledde judarna. Gissa vem Ismael bev ledare för. Just det Araberna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jaha, intresseklubben antecknar. det är stor skillnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Hahahahaha. Slut på fåniga argument? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 menar du mitt eller guggos svar? du får ju skriva vem du pratar med... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 menar du mitt eller guggos svar? du får ju skriva vem du pratar med... <_< jag tror att han menade dig eftersom det e bara du som har fåniga kommentarer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 vad är det för fel på mina kommentarer? bara för att inte du håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 (redigerat) jaha, intresseklubben antecknar. det är stor skillnad... haha, kom du inte på något svar nu ? Slut på argument ? NesseN medade troligtvis dig, eftersom hans inlägg var precis under ditt och passade ganska bra som svar på ditt inlägg Redigerat 16 November 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 vad är det för fel på mina kommentarer? bara för att inte du håller med. vare sig ifall jag e emot elr för dina åsikter så kommer dom alltid att vara konstiga..dom flesta iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Piratkopiering är fel. Det kommer inte ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 pirat kopiering e rätt så det så orka köpa spel om man inte vet om dom e bra därimot köper jag spel om jag vet att dom e bra annars laddar man ner dom! men det e rätt, FU.CK FOR piratbyrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 tycker ni det är rätt eller fel med piratkopiering? både och jag kännar på demen dom som gör grejerna kännar itte ett sk*t på de :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 (redigerat) pirat kopiering e rätt så det så orka köpa spel om man inte vet om dom e bra därimot köper jag spel om jag vet att dom e bra annars laddar man ner dom! men det e rätt, FU.CK FOR piratbyrån Ifall du har köpt ett spel och inte gillar den då är jag helt övertygad om att du kan lämmna tillbaka den!Och plus företagen tjänar ju ingenting så det är dem som har startat denna orginisation för att stoppa detta och det har dem helt rätt i! Redigerat 9 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.