Kristian-141 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 [/b] Är True Crime bra?? jag funderar på att köpa det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Ja!Det är verkligen värt pengarna!Det är väldigt kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Och väldigt kort enligt mig är det inte värt 599:- som det kostar på en del ställen. Jag ska inte vara skrytig men jag klarade ut det på 13 och en halv timme. Man blir besviken om man tror att det inte är nån "magi" med i spelet jag gillar ju inte om det är så men på en bana får man slås mot Demoner Och Flygande Drakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Demoner :shock: Flygande drakar :shock: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 det är ju rätt coolt ju. man går omkring och är polis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag hade 10 minus i bad cop! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Måste också köpa det.... Min kompis håller på att tjata på mig men ska köpa ett annat spel först! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Häri Valbo där jag bor finns en spel affär som finns på många andra ställen (Game). Man kan ju lämna in gamla spel där.Vet ni vilket spel det finns flest exemplar av? Jo det var True Crime. Det fanns 8 exemplar av det.. Så jag skulle åka till nån afäär där dom säljer begagnade spel för jag kan lova att det finns där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Man blir besviken om man tror att det inte är nån "magi" med i spelet jag gillar ju inte om det är så men på en bana får man slås mot Demoner Och Flygande Drakar... __________________________________________ tänker du på harry potter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag har True Crime Streets of LA det är värkligen värt pengarna men det är nästan för litte updrag.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Man blir besviken om man tror att det inte är nån "magi" med i spelet jag gillar ju inte om det är så men på en bana får man slås mot Demoner Och Flygande Drakar... __________________________________________ tänker du på harry potter? Jag tänker inte på Harry potter jag har en kompis om kan intyga nig om ni inte tror mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag har True Crime Streets of LA det är värkligen värt pengarna men det är nästan för litte updrag.... Om du har klarat ut det vet du att man får döda demoner och drakar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg