Gäst colla_killen Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 hur klarar man tredje templet !!!!!!! :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 (redigerat) Jaja. Du behöver hjälp i tredje templet. MEN VAD BEHÖVER DU HJÄLP MED??!!! Du kan inte bara skriva "hur klarar men tredje templet". Vad behöver du hjälp med? Redigerat 6 November 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freak_in_a_week Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 ja var har du fasnatt e det svårt att skriva??? ta det lungt o skriv :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Hej jag undrar bara om det finns nån walkthrou på svenska till Zelda: The Minish Cap??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Hej jag undrar bara om det finns nån walkthrou på svenska till Zelda: The Minish Cap??? Jag vet inte om det finns nån på svenska, men på gamefaqs.com finns det iaf på engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 hur klarar man tredje templet !!!!!!! :blink: :blink: Förvänta dig ingen hjälp om du skriver på det där sättet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pretty_girl_92 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 hur klarar man tredje templet !!!!!!! :blink: :blink: hur kommer man upp til det gröna vattnet uppe på mount crenel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pretty_girl_92 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 snälla hjälp mig hur når man det gröna vattnet uppe på mount crenel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CruseffLink Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 snälla hjälp mig hur når man det gröna vattnet uppe på mount crenel du går till så här en vägg så bombar du den sen blir du till minish sengår du igenom och har en flaska och tar vatten ........Nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg