Heaz Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Är det någon som vet när spelet släpps?Är tacksam för svar!(längtar tills dom släpps!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Är det någon som vet när spelet släpps?Är tacksam för svar!(längtar tills dom släpps!) Dom släpps i japan typ i april, vet inte när dom släpps i europa... men du kan ju åka te japan ifall du vill :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Trunks skrev: Dom släpps i japan typ i april, vet inte när dom släpps i europa... men du kan ju åka te japan ifall du vill :P Jag tänker inte åka till Japan och vill helst ha det på engelska!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 dem släpps ut i Europa i slutet av 2004 eller början av 2005!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHH!!!! Ska man vänta så länge :cry: :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 hålller med jag önskar att det kom ut tidigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 släpptes i japan i januari. kommer antagligen att hinna översättas till engelska i maj (de brukar vara långsamma) sen släpps det i USA sen fixas det över till europa och så spider de nyheterna och väntar tills intresset är stort (2005) (eller så vill de bara retas) det är mitt förutspådda händelse förlopp =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Altså?Det kommer i slutet av 2004?eller så vill de bara retas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Som vanligt kommer det ta ett bra tag innan saker kommer ut i Sverige så det borde komma till Sverige ungefär vid 2005 men jag undrar om Fire Red och Leaf Green kommer vara kula för det är ju samma som pokemon röd och blå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Bättre grafik...nya öar...minispel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Bättre grafik...nya öar...minispel! Men man bryr väl sig mer om spelkänslan än grafiken och vad är det för nya öar du menar? :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Det är nya öar man kan komma till med roliga minspel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg