Hoppa till innehåll

Problem med datorn !! Börjar gå mig på nerverna

Rekommendera inlägg

Skrivet

1.

Min dator e kopplad i en kontakt med en strömavbrytare (röd knapp som kan stänga av strömmen i kontakten) När jag stänger av datan och sen elen... efter några timmar så tar det typ 1 min innan datorn startar...

2. Kan man fixa GRATIS MB RAM som man typ laddar ner nåt program och så!

Skrivet

När vi tog den till en reparatör för att fixa nätverkskort så "laddade han upp batterierna" och då gick det att stänga av strömen!!!

PS: När man startar datorn innan man kommer till logga in användaren (LÄNGST I BÖRJAN) så står det en field den kan jag snart skriva in här OCH

När man ska fortsätta ladda datorn så att man kan komma till användar log in så måste man trycka F1 så den fortsätter att ladda..

Jag vet det låter komplicerat

Skrivet

jag har oxå en sån där kontakt dosa., fast jag har inga 1 minuts start tids problem..

testa att ha dator kontakten direkt i vägguttaget ett tag i stället., då märker du om det är gren dosan som det är fel på eller om det är datorn.

man kan fixa program som rensar ram minnet när det blir för lite minne.

Vissa program rensas inte ut ur minnet direkt, fast dom inte används o då kan programmet rensa det istället.

Skrivet

OJ, Men jag VET att det e datorn för att Sekvencia fixa problemet men det "gick sönder" igen!!

Sekvencia (INTE REKOMMENDERADE) enligt mig

Vi köpte en dator med:

63 MB RAM

20"

MHZ??

GHZ??

GB 9,30

FÖR 16,000 RENA RÅNTET!!!!!

Skrivet
OJ, Men jag VET att det e datorn för att Sekvencia fixa problemet men det "gick sönder" igen!!

Sekvencia (INTE REKOMMENDERADE) enligt mig

Vi köpte en dator med:

63 MB RAM

20"

MHZ??

GHZ??

GB 9,30

FÖR 16,000 RENA RÅNTET!!!!!

Ja, det kan man ju lugnt säja. För dem pengarna skulle man ju kunna köpa en ganska bra spel dator. :roll:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...