Hoppa till innehåll

Jag Har Laddat Ner Filer Till Mitt Gta:vice City

Rekommendera inlägg

Hej! Jag har laddat ner lite filer,moddar m m till mitt GTA : VC. Men endel saker får jag inte in i spelet. Ett exempel är poliser med svenska uniformer. Jag öppnar filen "gta3" med programet "IMG-tool 2.0". Och försöker byta ut filen/filerna (minns ej om det var flera). Men det står att den filen jag försöker byta med är för stor. Så står det på många av mina filer. Tex vapen. Hur slipper jag det problemet? 100 fm i potten till den som säger hur jag slipper detta problem

Redigerat av Orzon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

se till att du väljer just den filen o inte hela mappen eller så. en annan mod jag fick på en dvd i pc gamer funka utan img tool v.2. var bara att ta bort den filen man skulle ersätta o lägga till den nya på samma plats. du kan testa det men säkerhetskopiera originalet först;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag har laddat ner lite filer,moddar m m till mitt GTA : VC. Men endel saker får jag inte in i spelet. Ett exempel är poliser med svenska uniformer. Jag öppnar filen "gta3" med programet "IMG-tool 2.0". Och försöker byta ut filen/filerna (minns ej om det var flera). Men det står att den filen jag försöker byta med är för stor. Så står det på många av mina filer. Tex vapen. Hur slipper jag det problemet? 100 fm i potten till den som säger hur jag slipper detta problem

Du har aldrig tänkt på att modden e för stor eller sa anpassat?? e den förstor får antingen du eller nån annan ta bort lite polygnoner. SKRIVSKYDDET SKA BORT OCH TA BORT DEN GAMLA FILEN!!! och sätt sedan dit din egna...

Redigerat av speedez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så gör jag! Men så fort jag kommer i närheten av bilen jag ska ha (Ser på konturerna att det är den jag har bytt till) Så stängs spelet ner och det kommer en liten ruta där det står såhär :

Unhandled Exception: c0000005

At address: 005c2d01

Så står det!

EDIT : stavfel

Redigerat av Orzon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...
  • Skapa ny...