Katt Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Vissa inlägg kan inte jag se, bara ämnena. Vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 det är nog bara spunktrådar som jag kallar dem. vet inte hur de kommer till men det blir något fel när tråden skapas, kanske trycker användaren på stopp eller något och så blir det så. men förmodligen är det bara de du inte kan se, så är det för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Phhuu... Trodde att det hade blivit något fel på min dator eller att skolan hade spärrat sidan på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag har också märkt detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Mm. Finns vissa trådar där den som startat ämnet inte ens skrivit i det. Mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Då ser det ut som jag skapade tråden om jag skriver i den. Synd bara att man inte får 25 FM eller vad man nu får för nytt ämne. Eller det kanske man får... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.