Gäst jocke2004 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Kan ni inte ordna så att det är en moderator i GTA forumet. Alla spammar typ,där! Alltså menar jag en som bara är modd för GTA forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Det finns redan moderatorer där. Anmäl om ni ser något, vi kan inte kolla i alla trådar efter regelbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 (redigerat) Håller lätt med dig! Det finns bara spam där! :angry: (Har anmält några gånger :visslar: ) Redigerat 7 November 2005 av Pontarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Kan ni inte ordna så att det är en moderator i GTA forumet. Alla spammar typ,där! Alltså menar jag en som bara är modd för GTA forumet. vad menar du med spammar,asso vad gör man när man spammar?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 T.ex att man bara skriver :D, haha.. eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Kan ni inte ordna så att det är en moderator i GTA forumet. Alla spammar typ,där! Alltså menar jag en som bara är modd för GTA forumet. Man skriver dumma/onödiga inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Kan ni inte ordna så att det är en moderator i GTA forumet. Alla spammar typ,där! Alltså menar jag en som bara är modd för GTA forumet. aha ok :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Ja, precis sådär. ;). # 21: Ni har inte orken att kolla igenom alla trådar? Det måste ju gå fysiskt sätt, kan inte vara omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Ja, precis sådär. ;). # 21: Ni har inte orken att kolla igenom alla trådar? Det måste ju gå fysiskt sätt, kan inte vara omöjligt. Det är skitjobbigt, det kan jag konstatera :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 vell, ingen tvingar dom att vara bängen, dom kan ju hoppa av när som helst, med respekt kommer också plikter... :P eller vem f*n bryr sig, låt dom spama då så tröttnar dom snart och lägger ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 (redigerat) Som sagt, enligt mig ska moderatorerna orka kolla igenom alla trådar I forumet, det är deras jobb, orkar dom inte behöver dom inte vara moderator. Är det någon brist på moderatorer? Ska väll finnas 2-3-4 stycken I varje forum.?Sedan så ska ju helt klart andvändarna hjälpa till ochså - om dom vill ha ordning. Redigerat 8 November 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag kan ta på mig jobbet som ny moderator där? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.