Gäst jocke2004 Skrivet 7 November 2005 Rapport Skrivet 7 November 2005 Kan ni inte ordna så att det är en moderator i GTA forumet. Alla spammar typ,där! Alltså menar jag en som bara är modd för GTA forumet. Citera
# 21 Skrivet 7 November 2005 Rapport Skrivet 7 November 2005 Det finns redan moderatorer där. Anmäl om ni ser något, vi kan inte kolla i alla trådar efter regelbrott. Citera
Gäst Xain Skrivet 7 November 2005 Rapport Skrivet 7 November 2005 (redigerat) Håller lätt med dig! Det finns bara spam där! :angry: (Har anmält några gånger :visslar: ) Redigerat 7 November 2005 av Pontarn Citera
Fusion Skrivet 7 November 2005 Rapport Skrivet 7 November 2005 Kan ni inte ordna så att det är en moderator i GTA forumet. Alla spammar typ,där! Alltså menar jag en som bara är modd för GTA forumet. vad menar du med spammar,asso vad gör man när man spammar?? :blink: Citera
r5ewgythijasr Skrivet 7 November 2005 Rapport Skrivet 7 November 2005 T.ex att man bara skriver :D, haha.. eller något. Citera
Gäst jocke2004 Skrivet 7 November 2005 Rapport Skrivet 7 November 2005 Kan ni inte ordna så att det är en moderator i GTA forumet. Alla spammar typ,där! Alltså menar jag en som bara är modd för GTA forumet. Man skriver dumma/onödiga inlägg. Citera
Fusion Skrivet 7 November 2005 Rapport Skrivet 7 November 2005 Kan ni inte ordna så att det är en moderator i GTA forumet. Alla spammar typ,där! Alltså menar jag en som bara är modd för GTA forumet. aha ok :cool: Citera
Slasktratt Skrivet 7 November 2005 Rapport Skrivet 7 November 2005 Ja, precis sådär. ;). # 21: Ni har inte orken att kolla igenom alla trådar? Det måste ju gå fysiskt sätt, kan inte vara omöjligt. Citera
pollenallergi Skrivet 7 November 2005 Rapport Skrivet 7 November 2005 Ja, precis sådär. ;). # 21: Ni har inte orken att kolla igenom alla trådar? Det måste ju gå fysiskt sätt, kan inte vara omöjligt. Det är skitjobbigt, det kan jag konstatera :huh: Citera
Apoca Skrivet 8 November 2005 Rapport Skrivet 8 November 2005 vell, ingen tvingar dom att vara bängen, dom kan ju hoppa av när som helst, med respekt kommer också plikter... :P eller vem f*n bryr sig, låt dom spama då så tröttnar dom snart och lägger ner Citera
Cyper Skrivet 8 November 2005 Rapport Skrivet 8 November 2005 (redigerat) Som sagt, enligt mig ska moderatorerna orka kolla igenom alla trådar I forumet, det är deras jobb, orkar dom inte behöver dom inte vara moderator. Är det någon brist på moderatorer? Ska väll finnas 2-3-4 stycken I varje forum.?Sedan så ska ju helt klart andvändarna hjälpa till ochså - om dom vill ha ordning. Redigerat 8 November 2005 av Cyper Citera
The Moose Skrivet 8 November 2005 Rapport Skrivet 8 November 2005 Jag kan ta på mig jobbet som ny moderator där? :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.