Hoppa till innehåll

Moderator I Gta Forumet


Gäst jocke2004

Rekommendera inlägg

Som sagt, enligt mig ska moderatorerna orka kolla igenom alla trådar I forumet, det är deras jobb, orkar dom inte behöver dom inte vara moderator.

Är det någon brist på moderatorer? Ska väll finnas 2-3-4 stycken I varje forum.?Sedan så ska ju helt klart andvändarna hjälpa till ochså - om dom vill ha ordning.

 

Och varifrån ska vi få ersättning för detta?

Ska Mike, en fiskarstudent från Göteborg betala oss för detta?

Knappast.

Vi har inte tid att kolla genom alla trådar i forumet, jag tror knappast att du läser alla trådar i forumet eller skulle göra det om du blev mod.

 

Vi moderatorer arbetar ideellt, dvs utan ersättning.

Då tycker jag inte att man ska behöva läsa samtliga inlägg i forumet.

 

Slutligen vill jag säga att om Mike tycker & kräver att vi ska läsa & gå genom samtliga inlägg kommer jag att avgå omedelbart.

 

Ang. nya moderatorer har jag tjatat in tre stycken, snart dags för några nya?

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hyfsat populärt forum också så... jag menar är det ett form med två inlägg i veckan är det nog ingen större svårighet att kolla igenom dem - sålänge man är lite intresserad av det som skrivs i det forumet. alltså jag har ingen xbox och jag kollar aldrig i xboxforumet. varför ska då #21 som kanske inte har varken GTA, Sims, Gameboy advance, Nintendo DS eller Sega megadrive kolla igenom de forumen? skulle du vilja göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå, han är ju mod, dem måste ju låsa alla onödiga trådar, lr tycker du att alla ska få spamma, sönder detta forum?

 

självklart inte, men istället för att tvinga moddarna att läsa alla trådar så att de hoppar av och forumet blir omodererat, kan man hjälpa dem genom att anmäla så behöver de bara läsa de trådar de inte är intresserade av som bryter mot något regel. Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...