Flagg Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Vilket spel tycker ni att jag ska köpa? Ni har dessa att välja på: "Lost in Blue", verkar kul. Det här med överlevnad verkar roligt. "Nintendogs - Dachshund & Friends", verkar också kul, men är orolig för att det ska bli tråkigt efter en vecka. Tror att det bara är som Tammagucci (inte riktigt säker med stavningen där :P ) "Another code", verkar riktigt klurigt och spännande, tar kanske inte slut så fort! :) "Advance Wars: Dual Strike", verkar inte så kul, grafiken dålig, men alla säger att det är bra... "Castlevania: Dawn of Sorrow", verkar vara ett kul rollspel, men undrar lite mer vad det handlar om. Kan man köpa vapen, har man special attacker m.m. Jag har redan SM64DS och Metroid: First Hunt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag tycker att du ska köpa Castlevania: Dawn of Sorrow :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 8 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Köper man nya svärd och har utrustning och så då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Ja, det gör man. Kan rekommendera Dawn of Sorrow om du vill ha lite skönt tidsfördriv. Bra spel i allmänhet ;) Storyn... tja... En kille vid namn Soma Cruz har (genom nån tidigare händelse) fått reda på att han är reinkarnationen av Dracula, och därmed fått hans krafter. Därmed kan man beslagta fiendernas själar för att få deras förmågor, vilket utökar spellängden med lite själsammlande :) Dock finns det två personer som kallar sig "The Dark Lord's candidates", eftersom dom fått reda på att genom att man, genom att dräpa den nuvarande Dracula, kan lägga vantarna på krafterna själv. Dessa två försöker alltså ta kål på Soma genom äventyret. Vet inte om det där var så komplett, men borde i alla fall förklara en del... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 (redigerat) Så de andra spelen är inget att ha eller? :huh: Förresten har "Lost in Blue" kommit till Sverige än? :unsure: Vad gör man på Advance Wars: Duel Strike? Redigerat 10 November 2005 av flagg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Skulle vara snällt om ni kunde svara också. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Köp Advance Wars Dual Strike, det är väldigt roligt, emn om du inte gillar att tänka och vill ha mer frihet ska du nog inte köpa det, men annars är det bäst till DS just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Var är NDS-spel billigast? På internet eller? :meddum: Just nu står det mellan Castlevania: Dawn of Sorrow och Advance Wars: Dual Strike. Blir det billigare till jul eller? Någon mer än jag som tycker "Lost in Blue" verkar bra? :lol: / :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) Jomenvisst, Lost in Blue verkar gallant! Jag kommer tyvärr att vänta med att köpa't eftersom jag redan skaffat två spel under bara en vecka, så jag blir lite upptagen :/ Redigerat 10 November 2005 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Vilka spel har du köpt då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag har Nintendogs (dachshund), men nästa spel jag köper kommer nog att var det senaste versionen av Castlevania Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag tycker du ska köpa Castlevania: Dawn of Sorrow för det är Coolt Tycker jag :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg