Hoppa till innehåll

Vilket Spel Ska Jag Köpa?


Flagg

Rekommendera inlägg

Vilket spel tycker ni att jag ska köpa?

 

Ni har dessa att välja på:

 

"Lost in Blue", verkar kul. Det här med överlevnad verkar roligt.

 

"Nintendogs - Dachshund & Friends", verkar också kul, men är orolig för att det ska bli tråkigt efter en vecka. Tror att det bara är som Tammagucci (inte riktigt säker med stavningen där :P )

 

"Another code", verkar riktigt klurigt och spännande, tar kanske inte slut så fort! :)

 

"Advance Wars: Dual Strike", verkar inte så kul, grafiken dålig, men alla säger att det är bra...

 

"Castlevania: Dawn of Sorrow", verkar vara ett kul rollspel, men undrar lite mer vad det handlar om. Kan man köpa vapen, har man special attacker m.m.

 

Jag har redan SM64DS och Metroid: First Hunt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det gör man.

Kan rekommendera Dawn of Sorrow om du vill ha lite skönt tidsfördriv.

Bra spel i allmänhet ;)

Storyn... tja...

En kille vid namn Soma Cruz har (genom nån tidigare händelse) fått reda på att han är reinkarnationen av Dracula, och därmed fått hans krafter.

Därmed kan man beslagta fiendernas själar för att få deras förmågor, vilket utökar spellängden med lite själsammlande :)

Dock finns det två personer som kallar sig "The Dark Lord's candidates", eftersom dom fått reda på att genom att man, genom att dräpa den nuvarande Dracula, kan lägga vantarna på krafterna själv.

Dessa två försöker alltså ta kål på Soma genom äventyret.

 

Vet inte om det där var så komplett, men borde i alla fall förklara en del... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var är NDS-spel billigast? På internet eller?

 

:meddum:

 

 

Just nu står det mellan

 

Castlevania: Dawn of Sorrow

 

och

 

Advance Wars: Dual Strike.

 

Blir det billigare till jul eller?

 

Någon mer än jag som tycker "Lost in Blue" verkar bra? :lol:

 

/ :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...