Hoppa till innehåll

Hur Får Man Bort Fusket På Gta Sa ?


Putside
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...

Fuskade på ett uppdrag och save´ade när jag var klar med det , men fusket är fortfarande kvar vad jag än gör .

Vad ska jag ta mej till ?

 

Skyll dig själv om du är så j*vla klantig att du behöver fusk för att klara uppdrag.

Du kan inte göra något. Eller det beror på vad det är för fusk. Men spar filen har hur somhälst reggat det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
  • 3 veckor senare...

Jag har samma problem. Jag kan inte få bort ett fusk som egentligen inte är på. Jag använda no wanted level och varje gång jag sparar så varnara det om att ett fusk är på :angry: Det är inte på....

Och nu kan jag inte träna heller. Så det enda sättet jag kan bli stark på är att göra vardagliga saker som att simma etc... Det måste finnas något som man kan ladda hem som tar på fusket. För det är ju bara ett eller några lite enkelt skript som stör :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har samma problem. Jag kan inte få bort ett fusk som egentligen inte är på. Jag använda no wanted level och varje gång jag sparar så varnara det om att ett fusk är på :angry: Det är inte på....

Och nu kan jag inte träna heller. Så det enda sättet jag kan bli stark på är att göra vardagliga saker som att simma etc... Det måste finnas något som man kan ladda hem som tar på fusket. För det är ju bara ett eller några lite enkelt skript som stör :(

 

 

ladda ner gta control center. med den kan du rensa hur många fusk du har använt och det kan kanske fixa det.

 

kan lägga upp länk snart till fusk programet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...