thunder_man Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 hej jag undrar hur man får walimerpail snälla svara fort den som vet :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 hej jag undrar hur man får walimerpail snälla svara fort den som vet :blink: MAN FÅR DEN AV EN TJEJ I ETT HUS ,HUSET LIGGER OVANFÖR FEMTE STADEN. :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thunder_man Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 vilken e femte staden??????????? :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 hej jag undrar hur man får walimerpail snälla svara fort den som vet :blink: Smart svar då <_< Jag har inte Emerald,men jag tror att man får Wailmer Pail som på Ruby & Sapphire,alltså huset med massor av blommor nedanför Rustboro City.I den affären kan du snacka med en tjej,hon ger dig Wailmer pail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thunder_man Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 den finns inte i femte staden eller i huset där vid rustboro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) Nej, det är sant det finns NEDANFÖR Rustboro :zzz: FisharMario hade rätt hela tiden. HÄR finns det en bild av hela området det är det enda huset som finns på bilden.(OBS! Bilden är från Ruby/Sapphire men det är bara två saker som är annorlunda så.) EDIT: La in en bild. EDIT2: Det var 2 saker som är annorlunda i Emerald. Men det kanske är mer :/ . Redigerat 10 November 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 den finns inte i femte staden eller i huset där vid rustboro ne den finns nedan för rustbord i växtaffären snacka med alla där så får du den av en^^ vem kommer jag inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 den finns inte i femte staden eller i huset där vid rustboro DET MENADE JAG :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg