Hoppa till innehåll

Dvd

Gun Guy

Rekommendera inlägg

Jag har The Shining på dvd som jag vissar för mina kompisar. Vi såg den men när vi kom till badkar scenen tittade ingen alla tog kuddar och höll för ögonen och ingen ville titta (dom som sett the shining fattar vad jag prattar om.). Ingen tittatde utom en av mina kompisar som låg på golvet och skratate och kunde inte sluta skrrata och varje gång man på miner honom börgar han gap skratta. Någon som vet varför han tyker det är kul? Deta ämne kanske inte hörde hitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom jag inte sett filmen är jag inte säker men det kan ha att göra med att han såg något kul.

Kanske en miss som filmskaparna gjort, att alla andra gömde sig eller att han hittade en rolig vilkel att se det hela från.

Bäst svar får du nog om du frågor honom själv direkt. Han vet, förhoppningsvis, bäst själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har jag gjort han svara:´Jag tänkte på döden´. Konstigt svar på något kul eller? Alltså badkarscenen är inte trevlig och du vill inte vetta något om den litta på det. Men det var inte det jag ville prata om jag ville diskutera filmen med dom som sett den och vad dom tykte.

Redigerat av Gun Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

-SPOILER-

"Badkarsscenen": Jack går in i badrummet (kommer inte ihåg anledningen), och upp ur kar't kommer en ung (naken) kvinna, vilket man kan grubbla över varför dom inte censurerade.

Rätt och slätt går dom fram till varandra och börjar kramas.

I spegeln bakom dom gör Jack en otrevlig upptäckt; En stor grön fläck på kvinnans rygg.

Han backar hastigt, och ser att kvinnans hud sakta men säkert flagnar av för att visa små gröna fläckar här och var.

Hon hasar sig fram mot honom, och hennes ansikte börjar likna mer av en 90-årig tant.

Kvinnan skrattar helatiden (Det var kanske det här som din kompis härmade), och Jack springer i panik ut och låser dörr'n.

Innifrån hörs fortfarande kvinnans skratt...

Där innfrån hörs fortfarande kvinnans skratt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

-SPOILER-

"Badkarsscenen": Jack går in i badrummet (kommer inte ihåg anledningen), och upp ur kar't kommer en ung (naken) kvinna, vilket man kan grubbla över varför dom inte censurerade.

Rätt och slätt går dom fram till varandra och börjar kramas.

I spegeln bakom dom gör Jack en otrevlig upptäckt; En stor grön fläck på kvinnans rygg.

Han backar hastigt, och ser att kvinnans hud sakta men säkert flagnar av för att visa små gröna fläckar här och var.

Hon hasar sig fram mot honom, och hennes ansikte börjar likna mer av en 90-årig tant.

Kvinnan skrattar helatiden (Det var kanske det här som din kompis härmade), och Jack springer i panik ut och låser dörr'n.

Innifrån hörs fortfarande kvinnans skratt...

Där innfrån hörs fortfarande kvinnans skratt...

Glöm inte att dom kysstes och dom otrevliga bilderna i badkaret.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom jag inte sett filmen är jag inte säker men det kan ha att göra med att han såg något kul.

Kanske en miss som filmskaparna gjort, att alla andra gömde sig eller att han hittade en rolig vilkel att se det hela från.

Bäst svar får du nog om du frågor honom själv direkt. Han vet, förhoppningsvis, bäst själv.

Det finns ta mig f*n inget att skratta åt i "The shining"

*viftar på pekfingret* Redrum, Redrum!! ! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Instämer!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han kanske var övertrött eller har lika sjuk humor som mig.

Jag kan börja garva åt nästan allt,och istället för att bli rädd för en scen i en film så blir jag förbannad å har lust att slåss

PS:Nu kollad jag upp bilden på googel me den gamla tanta och jag kan säga att jag garvade så jag fick ont i magen.

Är det inte den där filmen som handlar om en familj som ska bo i ett gammalt hotell över vintern och lill grabben börjar se spöken,den är iaf jävlikt lik om det inte är den

Redigerat av Red_fox2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...