nico Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 någon som kan posta typsnittet Times new roman eller tipsa om vart man kan få tag på det? det ingår ju såklart i windows men jag tror jag *hrrm* råkade exprementera bort det lite för nu är det antingen i fet stil eller kursivt och ser helskumt ut... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 (redigerat) Adda mig på msn ([email protected]) om du vill ha den. Funkade tydligen inte att bifoga filen :S Redigerat 9 November 2005 av Nintendo Power Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 http://www.linotype.com/1540/timesnewroman-family.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 prova installera om office ifall det är på word du har tappat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 fick det nu iaf av mujo via msn men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 whos ur daddy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.