Super Vegeta Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Jag tror att det är kul men man vet inte säkert?! :unsure: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 hur ska man hunnit bedömma, det kom ut för en vecka sen och inte många har kunnat fatta en åsikt än, inte heller så många som har det men det verkar kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jo, Path of Radiance är jätteskoj :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag är inte mycket för strategispel, men detta gör mig väldigt engagerad p.g.a. den mycket bra storyn och självklart dom råtuffa cutscenes som dock inte är särskilt långa men riktigt snygga. Jag tycker det är ett givet köp, även fast jag inte tyckte det i början. Det är segt att komma igång men efter ett par chapters (banor om ni vill säga så) kommer man få tillgång till alla möjligheter man har och det gör spelet riktigt kul. Ska faktiskt ta och köra det nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 om det är så roligt ska jag kanske köpa det...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg