Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 1. Man blir populär om man mobbar. 2. Folk är annorlunda. 3. Starkast överlever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) 1. Man blir populär om man mobbar. 2. Folk är annorlunda. 3. Starkast överlever bra xade..du har äntligen samma åsikter som oss..men tillbaka till ämnet det du skrev nyss var bra skäl till att folk blir mobbade ;) Redigerat 10 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Det Kan va många som retar dom tjocka men igentiligen Det är inte dom som ha r gjort så dom blev tjocka stackars Dom som är Tjocka!! Men ps... Jag e inte tj0ck heeh.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 1. Man blir populär om man mobbar. 2. Folk är annorlunda. 3. Starkast överlever tror inte det? är du för mobbning? mobbar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Fusion du har fattat fel. Xade är för mobbing. Dessutom Xade, så kan inte du överleva i sånna fall. Du är en svag person som mobbar, och bara tror att dina åsikter är rätt. ''mobba för att bli populär'' Du som tror du är så smart, vad tror du Bush eller t.o.m MENSA hade sagt om du sagt så till dem?(Bush var mobbad i skolan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 va xade e du för mobbing..??? o när jag sa att det var bra orsaker,skäl till att folk blir mobbade menade jag inte att jag mobbar folk... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 synd för dig då... jag är själv lite av en mobbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 HUr har du mobbat då? och varför? säg ett scenario taget en dag ur ditt liv, när du mobbat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 synd för dig då... jag är själv lite av en mobbare e det synd om mig för att jag inte mobbar folk..??trodde att du sa att du inte hade kompisar..å då mobbar du..vilket bra sätt att få kompisar på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 ja, det har funkat rätt bra... men bäst är ju att muta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Muta kompisarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 ja? varför inte? hota fungerar ju inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.