The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Haha..ja du Xade..vad bra att du har dina kompisar då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 utnyttjar dem mest... viktigare att ha bra åsikter och sprida dem än vänskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Xade det övgör saken det finns ingen person som har sånna åsikter jag har sätt igenom ditt lilla skådespeleri här på fuska. Du har sagt förut att nån dag ska vi få se den riktiga xade och jag är nästan helt säker på att du spelar nått litet spel. Om du inte gör det tycker jag väldigt synd om dig och dom i din omgivning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 ee..xade utnytjar du dina kompisar..??+ isåfall skulle jag verkligen veta hur du gör det... har du mutat dom oxo..??för vadå att vara dina kompisar elr..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 för att göra lite tjänster och så... inget fel på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Heh, tror du du är nån sorts maffiaboss eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 så det e inget fel på att utnytja sina kompisar för sin egen fördel..visst... :huh: har du mutat dom egentligen...isåfall vad har du gett dom,pengar??hur mycket då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 ja, det har funkat rätt bra... men bäst är ju att muta herregud ! du måste verkligen vara hatad av alla om du måste betala folk för att låstas vara dina kompisar. Troligen väldigt desperat också. Betalar man någon för att vara ens kompis så är det ingen kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 ja, det har funkat rätt bra... men bäst är ju att muta helt rätt...men alltså när du går runt med dina "kompisar",får du inte ett konstig känsla att du typ lurar dig själv...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 nej, varför skulle jag få det? spela roll om de är riktiga kompisar eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 nej, varför skulle jag få det? spela roll om de är riktiga kompisar eller inte konstigt..men känner du inte utstött isånnafall då att du har betalat dom för att vara dina kompisar.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 nej, varför skulle jag få det? spela roll om de är riktiga kompisar eller inte Om det inte är riktiga kompisar så är det ingen mening med och ha dem. Då slösar du dina kära pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.