Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Ett rykte som inte är sant.Någon som bara sa det sen trodde alla på det när någon hade gjort fakebilderna,fast det är ju inte sant,för att vinna honom sa de:

På Credits,skjut alla namn och skyltar,sen så skulle man möta han.Jag gjorde det,men nej,där kom ingen Toad,så ryktet är falskt.

Brott 654 utfört.

• 2 veckor senare...
Skrivet

Ett rykte som inte är sant.Någon som bara sa det sen trodde alla på det när någon hade gjort fakebilderna,fast det är ju inte sant,för att vinna honom sa de:

På Credits,skjut alla namn och skyltar,sen så skulle man möta han.Jag gjorde det,men nej,där kom ingen Toad,så ryktet är falskt.

Brott 654 utfört.

Hur lyckas man skjuta alla skyltar? Man måste vara duktigt grym då? Hur många är det? Händer det nåt annat om man skjuter alla?

Det här med Toad, det närmaste man kan komma att spela med honom är att man använder Peachs B-attack. Då kör man ju med Toad :D

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Brott 654 utfört.

Det är grymt svårt,men jag minns inte hur många namn man kunde skjuta,jag tror det var 80-90 något.Om det händer någonting....Tror inte det(jag har jäkla tröggt minne),och hur man lyckas skjuta alla skyltar?Jag bara sköt som in i h******.

Skrivet

Brott 654 utfört.

Jävligt imponerande att ta alla namn, det mesta jag fått är typ 120 eller så. men angående mewtwo: Jag startade en match med två mänskliga spelar och stängde av tv:n varpå jag gick till skolan, det är 20 timmar eller 700 matcher, game and watch är 1000 matcher eller alla target test med alla.

• Skapa ny...