klas-emil Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 har ni några tips på pokemon att använda i battel fronter (gärna med atacker)? :gitarr: :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Ha olika sorters Pokemon i samma level,och alla Pokemon ska kunna olika attacker(t.e.x en Nidoking som kan Blizzard,Fire Blast,Earthquake och Thunder) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 bra tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 bra tips det var ju ett asbra tips tycker jag! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Tackar Tackar,då var det inte bara min kompis som tyckte så då.;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam_ds Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 hur kommer man till battle fronter????? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alager Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Tackar Tackar,då var det inte bara min kompis som tyckte så då.;) Du måste klara Elite Four och bli CHAMPION. Sen får du en biljett till en båt som går från Lilycove City eller Slateport City. På båten träffar du Scott som säger att du kan åka till Battle Frontier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thunder_man Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 men hur kommer man in i grottorna i battle frontier det finns två gråtor? en finns vid havet och en finns framför en kille han säger att en pokemon har hoppet på honom o.s.v.men jag undrar hur man kommer in i de :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 :medieval: Oj Vilket Bra Tips **Klappar* Till Fisharmario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 :medieval: Oj Vilket Bra Tips **Klappar* Till Fisharmario Jag också bravo! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 i pyramiden är swampert bra med mudywoter,surf,dive,takedown Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 i pyramiden är swampert bra med mudywoter,surf,dive,takedown TACK :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg