Zonix Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Hej, Jag har köpt en tidning som heter Reset Special: World Of Warcraft jag betalade 69,50. Man fick en skiva med som det står SPELA GRATIS I 14 DAGAR (WoW) När jag sätter in skivan så går jag in på Den här datorn, Sen trycker jag på DVD-R Drive (D:), Jag har brännare och skivläsare(??) i ett. Jag trycker på mappen "World of Warcraft (OS X).app". Sen trycker jag på "InstallerLauncher". Men den + alla filer ser ut så här(Se bild). Hur ska jag göra för att kunna spela den? Trycker jag fel? Ska man ha nåt slags program? Jag har DAEMON Tools Snälla Hjälp Mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 en .app fil är oftast ett program till macintosh. kolla om du hittar någon mapp för windows/pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 (redigerat) Okej ska leta [EDIT] Har kollat finns ingen för Windows/PC, Finns bara detta (Se bild) Redigerat 11 November 2005 av Zonix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 de verka ju lite konstigt.. Men ja tror inte man ska använda program som deamon tools när du har köpt det.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg