Hoppa till innehåll

Sista samurajen

Kenschi

Rekommendera inlägg

Den är från 15år :frown:

Japp,jag tror att den är bra

Man kan inte betygsätta den än för att den har inte haft bioprämiär än.Den har bioprämiär den 23/1-04

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:cry:  :cry: Jag är inte 15 år än men jag är halv Japan :cry:  :cry:  

Vill klaga på dem här j*vla gränserna :roll:

Men det står ju att du är 16! Och föreesten så bryr sig inte våran bio sal vilken ålder man är i! Dom bryr sig inte om sånt som tur var! Men jag kan känna på mig att det är lite blod i den där om det nu är från 15 år! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det står ju att du är 16! Och föreesten så bryr sig inte våran bio sal vilken ålder man är i! Dom bryr sig inte om sånt som tur var! Men jag kan känna på mig att det är lite blod i den där om det nu är från 15 år! :(

då gör dom väl allt för att tjäna pengar t.ex. låta små bebisar gå in på våldsfilmer..hehe..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

då gör dom väl allt för att tjäna pengar t.ex. låta små bebisar gå in på våldsfilmer..hehe..

ja det blir ju lite konstigt men vissa bry7r sig ju inte om det t.ex en 10åring går på sista samurajen

fast jag tänker iaf köpa den på dvd sen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...