Kenschi Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Vad tycker ni om denna film tror ni den e bra ? vad e ålders gränsen vilken nivå 1-5 ligger den på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Den är från 15år :frown: Japp,jag tror att den är bra Man kan inte betygsätta den än för att den har inte haft bioprämiär än.Den har bioprämiär den 23/1-04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 ja tror de e en rätt så bra film. ja ska iaf se den nångång. ja tror på 4/5, men de e ba va ja tror!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Från allt som jag har sett och gört från den så värkar den skit bra så jag ska se den när den kommer ut på Bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jo jag har också hört att den ska vara bra. Men bara på namnet låter det ju som om filmen skulle va bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag tror att den e jätte bra.Jag ska lätt se den nån gång.Den får 4/5 freån mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Den filmen ska jag se! Tom Cruise är bra skådespelare, den verkar riktigt bra, jag kan inte ge betyg eftersom den inte visats än men den blir nog väldigt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 :cry: :cry: Jag är inte 15 år än men jag är halv Japan :cry: :cry: Vill klaga på dem här j*vla gränserna :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 :cry: :cry: Jag är inte 15 år än men jag är halv Japan :cry: :cry: Vill klaga på dem här j*vla gränserna :roll: Men det står ju att du är 16! Och föreesten så bryr sig inte våran bio sal vilken ålder man är i! Dom bryr sig inte om sånt som tur var! Men jag kan känna på mig att det är lite blod i den där om det nu är från 15 år! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 :cry: :cry: Jag är inte 15 år än men jag är halv Japan :cry: :cry: Vill klaga på dem här j*vla gränserna :roll: Men det står ju att du är 16! Och föreesten så bryr sig inte våran bio sal vilken ålder man är i! Dom bryr sig inte om sånt som tur var! Men jag kan känna på mig att det är lite blod i den där om det nu är från 15 år! :( då gör dom väl allt för att tjäna pengar t.ex. låta små bebisar gå in på våldsfilmer..hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 :cry: :cry: Jag är inte 15 år än men jag är halv Japan :cry: :cry: Vill klaga på dem här j*vla gränserna :roll: Men det står ju att du är 16! Och föreesten så bryr sig inte våran bio sal vilken ålder man är i! Dom bryr sig inte om sånt som tur var! Men jag kan känna på mig att det är lite blod i den där om det nu är från 15 år! :( då gör dom väl allt för att tjäna pengar t.ex. låta små bebisar gå in på våldsfilmer..hehe.. ja det blir ju lite konstigt men vissa bry7r sig ju inte om det t.ex en 10åring går på sista samurajen fast jag tänker iaf köpa den på dvd sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Har nån sett den nu? d va ju premi i fredas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.