Magma! Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 mitt call of duty funkar inte. det står att jag ska sätta in cd 1 när jag gjort det står det:incorrect cd. jag har ju laddat hem det men nån som vet varför det inte funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 KÖP spel istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Har du Clone-cd installerat på datorn? Om du har det så är det nog det som är felet. Nedladdade spel funkar inte alltid. Köp spelet så ska du se att det funkar. Du kommer inte ångra dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Inte tänkt att använda crack? Förövrigt tycker jag du ska köpa spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 förövrigt tycker jag man kan få ladda hem spel och prova senn köpa det du behöver en mini image eller ett crack men det får du hitta själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 (redigerat) förövrigt tycker jag man kan få ladda hem spel och prova senn köpa det du behöver en mini image eller ett crack men det får du hitta själv Jadu... Det finns ju även Spel tidningar som utkommer med Demo Skivor med alla möjliga spel. Även finns det att man kan köpa spelet (Exempel; Tradition/EbGames) och få 10 Dagars öppet köp och prova spelet. Om man inte är nöjd så kan man få pengarna tillbaka. Annars kan man ju även få fråga om man kan få prova ett spel i en Spel Affär. (Brukar förekomma att de har tillgång att man kan få stå och småspela lite i affären). Det finns ett flertal vägar att ta för att undvika använda nerladdning utav spel & filmer vilket de flesta bör tänka på. Men som de säger så kan det vara Crack du behöver för att få spelet att fungera. Det finns ju även, kanske, att använda Daemon Tools eller om du redan använder/använt det. Vet ju inte så mycket om detta. ^^' Redigerat 13 November 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 är det en iso fil kan du pröva med daemon tools ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Skaffa Deamon Tool för det är det bästa man kan ha om man tankar spel på Nätet :) Leta på www.google.se och sök på Deamon tool TANKA det för det är bäste än Clone CD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.