von kluth Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Måste man inte ha en Data hårddisk isf ??? Aja, bryr mig ändå int Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 för det först så måste man ha en chippad xbox och en tv så klart.Sen kopplar man ihop boxen med datorn å vipps så kan du spela online å sånt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Vad jag vet så ska man inte behöva chippe xboxet för att man sjka kunna surfa på det. Det ska bara vara att lägga in Linux som funkar till det och sen ska det bara vara att tuta och köra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 det har du nog rätt,jag glömde bort att man inte behöver chippa för att lägga in linux. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 (redigerat) Det HÄR är sidan till linux för XBOX. Kom på det att om man installerare linux utan något chip så kan man inte spela xbox spelen live. Om man har ett chip så kan man stänga av linux så länge när man spelar..... Redigerat 19 December 2005 av TheDarkElf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 beror också på va de ä fö chipp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Ja det har du rätt i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 man ska vara noga med att man kan slå av chippet om man vill kunna spela med xbox live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpan15 Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 man ska kunna surfa me boxen på något sätt,man måste väll ha rätt programvara till den & rätt chipp nej nej nej ni har alla fel för det första heter det x-box live för det andra så köper man xb live paket for 300kr då kan man göra det mesta sen finns det bättre xb live paket som ger dig mer tillgångar till saker e.x. msn iexplorer o sånt. jag har själv multi x chippat mitt xb o jag har bytt hd o lagt in lite program + pack 2. jag har gjort så att man kan lägga in spel från skivan till hd:n och spela utan skiva fast det krävs ju lite stålar o lite kontakter o så för att få dom här sakerna Obs! olaglit för det mesta men det e bara kul AM THE KING OFF XB! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) man ska kunna surfa me boxen på något sätt,man måste väll ha rätt programvara till den & rätt chipp Det enda man behöver är linux och man behöver inte slösa en massa pengar på xbox live. :visslar: Och det finns ju flera program till att spela på internet genom att ha boxen inkopplad till datorn och spela. (krävs ju att man har ip adressen till boxen) :student: ska nog ta och testa linux till xboxen. Redigerat 27 December 2005 av nesse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Funkar linux till Smart XX-chippen? Och räcker det med orginalhårddisken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2_master Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Men om det ska vara så där mycket sto-hej så är det ju smidigare med att bara läsa mailen på datorn ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg