Hoppa till innehåll

Surfa På X.box?

Gäst saabmosare

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...

Det HÄR är sidan till linux för XBOX.

Kom på det att om man installerare linux utan något chip så kan man inte spela xbox spelen live. Om man har ett chip så kan man stänga av linux så länge när man spelar.....

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man ska kunna surfa me boxen på något sätt,man måste väll ha rätt programvara till den & rätt chipp

nej nej nej ni har alla fel för det första heter det x-box live för det andra så köper man xb live paket for 300kr då kan man göra det mesta sen finns det bättre xb live paket som ger dig mer tillgångar till saker e.x. msn iexplorer o sånt.

jag har själv multi x chippat mitt xb o jag har bytt hd o lagt in lite program + pack 2. jag har gjort så att man kan lägga in spel från skivan till hd:n och spela utan skiva fast det krävs ju lite stålar o lite kontakter o så för att få dom här sakerna

Obs! olaglit för det mesta men det e bara kul

AM THE KING OFF XB!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man ska kunna surfa me boxen på något sätt,man måste väll ha rätt programvara till den & rätt chipp

Det enda man behöver är linux och man behöver inte slösa en massa pengar på xbox live. :visslar: Och det finns ju flera program till att spela på internet genom att ha boxen inkopplad till datorn och spela. (krävs ju att man har ip adressen till boxen) :student: ska nog ta och testa linux till xboxen.

Redigerat av nesse
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...