Gäst jocke2004 Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Loch Ness är en fejk. Behöver int säga mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Tror faktiskt lite av det där loch ness-djuret. Det finns fortfarande inte riktiga bevis,dem där video filmerna och sånt,är säker på att mer än hälften av dem är falska. Men man kan göra fejk filmer tack vare datan,men det fannas ju video filmer som var typ från 50-talet och jag tror inte att det fanna datorer på den tiden. Men då finns det en fråga kvar:Ifall den nu finns,hur kan den leva så länge? Kanske en fråga som inte kommer att besvaras på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Ja, det finns spöken (Andar) det är många som blivit dödade av nåt osynligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Fusion.. exakt.. hur kan Loch Ness leva så himla länge!? vadå.. äter han/han där nere påbotten.. Då borde ju "sjön" vara tom.. Han/Hon borde ju behöva äta jättemycket för att bli mätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Helt sant och ifall man frågar någon som forskar om just detta tror jag inte att den forskaren kommer kunna ge ett svar han\hon kommer säker att svara så,"Ännu är vi inte säker,det är för tidigt att svara på detta fråga". En fråga till:Men ni har ju undersökt detta i flera år hur kan ni veta så lite om detta? Svar från forskaren:"Jo det är så här,,jo,jag vet faktiskt inte,kan ni stänga av kameran jag behöver inte svara på dessa frågar! Och så går det till och forskaren blir arbetslös. EDIT:Alla som forskar om detta djur,ta inte illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xory Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 mm de e ju sant men hur kan folk då tro på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Det finns många som har stora fötter. t.ex jag! Har storlek 43 på skorna och är bara 12år. ;) lol jag e tolv och har 44 !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 44?? Oj du hade stora fötter :P . Jag är 14 och har typ 41 i skostorlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Om du inte är lätt, påverkad så... Jag kund knappt sova, på typ en vecka. :cry: Så var det för mig med :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xory Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 mcspace du har ju 43... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 (redigerat) Jag tror på spöken och aliens.På något tvprogram så sa dem att Jesus kunde vara alien efter som att han gick upp på ett berg för att få kontakt(radio).Loch Ness finns kankse också. Ps läs ufo böcker el.se tvprogram Redigerat 5 December 2005 av Kyle_Katarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xory Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 mm ja tror de du såg på va outsiders åp 5:an för där va de en kille som trodde jesus var en alien och massa såna saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.