Hoppa till innehåll

Övernaturilgt


Zoxy

Rekommendera inlägg

  • Svar 443
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Tror faktiskt lite av det där loch ness-djuret.

Det finns fortfarande inte riktiga bevis,dem där video filmerna och sånt,är säker på att mer än hälften av dem är falska.

Men man kan göra fejk filmer tack vare datan,men det fannas ju video filmer som var typ från 50-talet och jag tror inte att det fanna datorer på den tiden.

Men då finns det en fråga kvar:Ifall den nu finns,hur kan den leva så länge?

Kanske en fråga som inte kommer att besvaras på länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helt sant och ifall man frågar någon som forskar om just detta tror jag inte att den forskaren kommer kunna ge ett svar han\hon kommer säker att svara så,"Ännu är vi inte säker,det är för tidigt att svara på detta fråga".

En fråga till:Men ni har ju undersökt detta i flera år hur kan ni veta så lite om detta?

 

Svar från forskaren:"Jo det är så här,,jo,jag vet faktiskt inte,kan ni stänga av kameran jag behöver inte svara på dessa frågar!

 

Och så går det till och forskaren blir arbetslös.

 

EDIT:Alla som forskar om detta djur,ta inte illa upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror på spöken och aliens.På något tvprogram så sa dem att Jesus kunde vara alien efter som att han gick upp på ett berg för att få kontakt(radio).Loch Ness finns kankse också.

Ps läs ufo böcker el.se tvprogram

Redigerat av Kyle_Katarn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...