Gäst Destiny Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) jag tror att spöken finns men inte aliens B) Det kanske inte finns nån källa men.. det ser ju trovärdigt ut? Eller hur? ^^ Redigerat 29 Juni 2007 av Destiny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 jag tror att spöken finns men inte aliens B) Haha, inte ett skit är sant där skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 O.O' hon kanske e en alien? kanske hon ville besöka sin släkt i rymden, nån kanske såg när hennes släkt kom och hämtade henne å sen så såg nån det så hon behövde en skum förklaring? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Jag tror inte att Spöken finns för inga har RIKTIGA! bevis på det. Men dem på Area 51 har ju hittat bakterier från månen som kan skapa liv så det är nog en chans att "Aliens" finns. Och helst alla som tror på spöken och aliens och allt det där ni kan inte tro för mycket lita på det. alltså. du har ju sagt att saker inte kan skapas ur tomma intet. Alltså måste någon/något ha skapat gud, eller hur ? Han kan ju inte bara finnas Men isåfall om någon/något har skapat gud vem har skapat skaparen av gud :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 55_66 det är just av den anledningen som gud inte finns-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 55_66 det är just av den anledningen som gud inte finns-_- Håller med dig gud finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Jag tror att det finns spöken och utomjordingar. Eller... det behöver inte vara spöken, men något liknande som inte är synligt för blotta ögat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Spöken, nah, det finns inga bevis för det, och det skulle isåfall betyda att man har en själ vilket jag inte tror. Aliens däremot, finns ju inga bevis för det heller, men om man tänker att det finns en gogol planeter i universum, vad är chansen att liv endast uppstår på vår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Ja precis. Och en varelse behöver inte betyda att den endast kan leva med syre. De kanske lever med andra ämnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 jag tror på sånt som går på discovery channel kl. 01:00 på vardagar om det är sånt ni menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 jo aliens fanns för länge, länge sedan i en galax långt, långt borta... Nä men jag kan tänka mig att det finns något annat liv på någon annan planet(eller måne för den delen) men spöken har jag svårt att föreställa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 spöken har jag svårt att föreställa mig om du har discovery channel ska du kolla på spöktimmen kl 01.00 på vardagar så kanske du blir övertygad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.