Hoppa till innehåll

Övernaturilgt


Zoxy
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen

Typiskt Ateister som vägrar och acceptera att folk får tro som dem vill. Liksom, inget går och motbevisa på Koranen. Kanske i Bibeln för den har ändrats ganska mycket sedan Kristus. Men Koranen har inte förändrats. Och säg mig något som går och motbevisa på koranen. Om det inte finns bevis på att gud finns, då finns det inte heller bevis på att gud inte finns. Det är därför man helt enkelt får tro som man vill.

 

jag har läst lite ur koranen, och vad jag ser är det bara en massa meningslöst pladder. så ja det är nog svårt att motbevisa nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 443
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst DonKeN

Typiskt Ateister som vägrar och acceptera att folk får tro som dem vill. Liksom, inget går och motbevisa på Koranen. Kanske i Bibeln för den har ändrats ganska mycket sedan Kristus. Men Koranen har inte förändrats. Och säg mig något som går och motbevisa på koranen. Om det inte finns bevis på att gud finns, då finns det inte heller bevis på att gud inte finns. Det är därför man helt enkelt får tro som man vill.

 

Ni ateister tror ju alltid att ni har rätt så ni borde kunna motbevisa det innan och snacka bullshit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utomjordingar finns, men inte spöken

 

det är inte ordet utan innerbörden som är "skrämande". barnen blir inte rädda för ordet "spöke" eftersom dom flesta små barn inte vet hur det stavas. dom blir rädda för vad ett spöke är.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet inte om andar finns men jag tror jag såg ett i mitt hem när jag vare typ 7.det var iallafall nåt som haltta in i mitt förra rum och det var någon svart klädd med huva.jag såg den i typ 3 sek sen blunda jag i några sekunder sen roppa jag på morsan och farsan men ingen hadde varit i rumet.jag var i badrumet och bada med öppen dör när jag såg den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Shtike

Själv tror jag att det finns andar, jag tror också på gud :)

Liksom, inget i koranen har blivit motbevisat fast än det var så länge sen det skrevs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

koranen kan ta sig nånstans, jag tror defenitivt inte på nått över naturligt. har aldrig sätt nått och om jag gör det så sover jag säkert när jag gör det ändå. tror dock att aliens finns

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tror jag att det finns andar, jag tror också på gud :)

Liksom, inget i koranen har blivit motbevisat fast än det var så länge sen det skrevs.

 

Alltså, eftersom man aldrig kan veta något helt säkert så kan gräs lika gärna vara blått.

 

Dock så är det idag i princip bevisat att ex världen skapades vid Big Bang.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Man har gjort en massa observationer som stödjer Big Bang teorin, det är vad religioner saknar, fakta som stödjer deras teorier..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...