Hoppa till innehåll

Recensioner.


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

Seriöst, är det någon i huset som har nytta utav Fuska.se's totalt värdelösa recensioner? ;D. Nej.

 

9/10 recensioner är totalt värdelösa. Tyvärr är det så, och man får verkligen inte nåt bra tips om man ska köpa spelet eller inte, och jag känner inte igen min åsikt på många spel, och Nej, det är inte en tolkningssak.

 

När recensionen består av en kort handling som är avskriven på spelets baksida, sedan en rad om det är kul eller tråkigt, och sen betyget på grafiken och spelets innehållande utan blod.

Citerar en anonym recension på just den punkten,

"Grafik: 10/10

Köttighet: 10/10

 

skit kul"

 

Ja. ni förstår.

 

Dit jag vill komma är att man ska ta bort alla recensioner från sidan, skicka ut 4-5 medlemmar som godkänner recensioner dagligen (om de verkligen är nåt att ha) och skriver seriösa själva.

 

Jag gråter när jag läser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Ja,en gång såg jag en recension som det stog:

 

"Spelet var jättekul.Det var bra grafik och ljud.Den får 10/10."

 

Jaså?Var det allt?

Jag tycker att man minst måste skrivit 5 rader(hela) för att de ska bli godkända.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan ju bara säga att jag håller med dig MM ^^

Jag gillar skriva Recensioner då & då men det brukar inte bli så ofta. Skrev ett nyligen till ett FF spel men som du säger. Det är mest sådana korta meningar att man gråter förtvivlade tårar.

Men fanns det inte förr att Fuska.se hade Skribentar och man var tvungen att skicka Personlig Information om sig själv för att vara Skribent. Eller har den funktionen försvunnit?

Och eftersom det finns ett övertal av 1000 spel på sidan och det är ett flertal fler recensioner än vad spel så blir det ett riktigt 'plock' att ta de dåligaste utav högen. Men nu vill jag höra Admins åsikt om detta ^^

Över till dig, Admin!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi moderatorer har som sagt möjlighet att lägga in recensioner (dvs som andra skickat in) & det har även diskuterats i vårt egna lilla forum.

Självklart ska soprecensioner inte släppas in & de gånger det händer beror det nog ofta på slarv.

Däremot har många dåliga redan kommit ut, men jag tror mig minnas att vi har möjlighet att kunna ta bort, däremot är jag inte helt säker.

 

EDIT: Ja, vi kan också ta bort.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med totalt. Det behövs faktiskt skribenter. Jag vill inte på något sett tjata eller så men jag skulle passa som det. Exempel på recension jag skrivit:

 

Recension

 

och det är verkligen jag som skrivit den.

 

Jag vet dock att mina recensioner på fuska håller låg kvalitet, men det var för att jag inte känt för att ta i pga av så mycket annat oseriös.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...