Fusion Skrivet 30 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Men på reklamen beskriver dem Dell dom värsta datorerna,men jag man vet aldrig ifall man kan lita på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 lol iallafall modekortet är jävligast och sen har jag hört att man måste ha händerna på ett element ett litet tag innan man sätter in grafik kortet annars kan man kortsluta de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
O_2 Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Gå in på dustin.se billigaste sidan som jag har sett. och tro mej jag har kollat mååånga sidor.. Jag får ihop en grym speldator för ungefär 5000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Men på reklamen beskriver dem Dell dom värsta datorerna,men jag man vet aldrig ifall man kan lita på dem. Vi har f*n sagt ungefär fem gånger nu att dom är okej att köpa ifrån fast lite dyra, bra service osv. Men jag tycker att du ska köpa från komplett t.ex. volvotobben: låter advancerat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Japp dom är bra, fast det är bättre att bygga en egen data!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 För sånna som inte vill ha monster data duger DELL :D t.ex. jag behöver inget bättre än DELL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 jag har en DELL den duger iallafall till att spela halflife 2 och Batllefield 2 på högsta grafiken, det är absolut allt jag behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Bara xps datorerna som är bra(hos dell). Bästa är att bygga din egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.