Bounty_hounter Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Hur får man FuskaMynt och hur gör man en egen bild??? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Denna lilla tråd ska befinna sig på Fuska.se forumet men jag kan lika gärna besvara din fråga. FuskaMynt får du om du skriver i forumen. Finns även ett Forum för FuskaMynt där du kan göra tävlingar och ge ut Mynt och ha lite trevligt. Du har dig en egen bank också som du har dina Mynt i. Mer information om det finns på Affär. Det finns även några Forum där du kan skriva men inte få några Mynt. Detta är för att hindra personer för att skapa Onödiga Trådar och spamma i trådarna. Att göra en egen bild förekommer väldigt lätt här på Fuska.se. De flesta använder sig utav Paint Pro Shop eller Photoshop för att skapa sig snygga Avatars(Den bild du har under ditt namn i Forumen). Du kan även be några i Forumen att göra en Avatar åt dig men du måste betala minst 100 FM för att få en Avatar. Och om du vill göra en egen bild så kan du antingen köpa Photoshop eller Paint Pro Shop i affärerna eller ladda ner en 30 Dagars provning utav Photoshop på http://www.download.com Där söker du bara efter Photoshop och så får du upp det. Fler frågor kan du skriva till Moderaterna eller Admin. Tack för mig ^^ //Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 13 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Tack så j*vla mycket!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Denna lilla tråd ska befinna sig på Fuska.se forumet men jag kan lika gärna besvara din fråga. FuskaMynt får du om du skriver i forumen. Finns även ett Forum för FuskaMynt där du kan göra tävlingar och ge ut Mynt och ha lite trevligt. Du har dig en egen bank också som du har dina Mynt i. Mer information om det finns på Affär. Det finns även några Forum där du kan skriva men inte få några Mynt. Detta är för att hindra personer för att skapa Onödiga Trådar och spamma i trådarna. Att göra en egen bild förekommer väldigt lätt här på Fuska.se. De flesta använder sig utav Paint Pro Shop eller Photoshop för att skapa sig snygga Avatars(Den bild du har under ditt namn i Forumen). Du kan även be några i Forumen att göra en Avatar åt dig men du måste betala minst 100 FM för att få en Avatar. Och om du vill göra en egen bild så kan du antingen köpa Photoshop eller Paint Pro Shop i affärerna eller ladda ner en 30 Dagars provning utav Photoshop på http://www.download.com Där söker du bara efter Photoshop och så får du upp det. Fler frågor kan du skriva till Moderaterna eller Admin. Tack för mig ^^ //Rowyn paint shop pro ;) GIMP är ett rätt avancerat gratisprogram man kna använda också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Du får Fuskar Mynt om du går Inlägg Eller komma 1a på nåt spel :P om du kommer 1a på nåt spel så får du 50 fuskarmynt fattar du ??:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 http://forum.fuska.se/Vanligt_Foerekommand...gor-t27265.html En del ungar lär sig aldrig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 18 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 :P Okej jag fattar tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.