Hoppa till innehåll

Fuskmynt


Bounty_hounter
 Dela

Rekommendera inlägg

Denna lilla tråd ska befinna sig på Fuska.se forumet men jag kan lika gärna besvara din fråga.

 

FuskaMynt får du om du skriver i forumen. Finns även ett Forum för FuskaMynt där du kan göra tävlingar och ge ut Mynt och ha lite trevligt. Du har dig en egen bank också som du har dina Mynt i. Mer information om det finns på Affär.

Det finns även några Forum där du kan skriva men inte få några Mynt. Detta är för att hindra personer för att skapa Onödiga Trådar och spamma i trådarna.

 

Att göra en egen bild förekommer väldigt lätt här på Fuska.se. De flesta använder sig utav Paint Pro Shop eller Photoshop för att skapa sig snygga Avatars(Den bild du har under ditt namn i Forumen).

Du kan även be några i Forumen att göra en Avatar åt dig men du måste betala minst 100 FM för att få en Avatar. Och om du vill göra en egen bild så kan du antingen köpa Photoshop eller Paint Pro Shop i affärerna eller ladda ner en 30 Dagars provning utav Photoshop på http://www.download.com

Där söker du bara efter Photoshop och så får du upp det.

 

Fler frågor kan du skriva till Moderaterna eller Admin. Tack för mig ^^

//Rowyn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna lilla tråd ska befinna sig på Fuska.se forumet men jag kan lika gärna besvara din fråga.

 

FuskaMynt får du om du skriver i forumen. Finns även ett Forum för FuskaMynt där du kan göra tävlingar och ge ut Mynt och ha lite trevligt. Du har dig en egen bank också som du har dina Mynt i. Mer information om det finns på Affär.

Det finns även några Forum där du kan skriva men inte få några Mynt. Detta är för att hindra personer för att skapa Onödiga Trådar och spamma i trådarna.

 

Att göra en egen bild förekommer väldigt lätt här på Fuska.se. De flesta använder sig utav Paint Pro Shop eller Photoshop för att skapa sig snygga Avatars(Den bild du har under ditt namn i Forumen).

Du kan även be några i Forumen att göra en Avatar åt dig men du måste betala minst 100 FM för att få en Avatar. Och om du vill göra en egen bild så kan du antingen köpa Photoshop eller Paint Pro Shop i affärerna eller ladda ner en 30 Dagars provning utav Photoshop på http://www.download.com

Där söker du bara efter Photoshop och så får du upp det.

 

Fler frågor kan du skriva till Moderaterna eller Admin. Tack för mig ^^

//Rowyn

 

paint shop pro ;)

 

GIMP är ett rätt avancerat gratisprogram man kna använda också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...