zplatt Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 vad tycker ni om att man kan ladda ner pokémon till datan?? :bah: de går facktist.... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 vad tycker ni om att man kan ladda ner pokémon till datan?? :bah: de går facktist.... :student: HUR!!!!!!!!!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thunder_man Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 hade pokemon emerald föränn den kom ut på datan fast det var kinesiska men nu har jag den på engeliska och har alla legendariska förutom regisarna orkar inte fånga de jag fuskar så att jag har tusen master ball och alla bollar :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alager Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 hade pokemon emerald föränn den kom ut på datan fast det var kinesiska men nu har jag den på engeliska och har alla legendariska förutom regisarna orkar inte fånga de jag fuskar så att jag har tusen master ball och alla bollar :cool: :cool: Var laddar man ner Emerald på engelska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alager Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Jag hittade den på TPB. Jag bara undrar, är det någon som om man kan föra över spelen från datorn till sitt GBA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Jag hittade den på TPB. Jag bara undrar, är det någon som om man kan föra över spelen från datorn till sitt GBA? ursäkta att jag går av ämnet men hur skriver man var man är ifrån tex: du har skrivit att du är från goldenrod city. :huh: :unsure: :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alager Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 ursäkta att jag går av ämnet men hur skriver man var man är ifrån tex: du har skrivit att du är från goldenrod city. :huh: :unsure: :o <{POST_SNAPBACK}> Ändrade i profilen bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Läs reglerna, särskilt §1.3 *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg