Fusion Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Han menar att Xade är en kvinna som inte tål smärta..vilket är sant.. lol men det e ju många kvinnor som tar självmord så jag skulle inte kalla honom kvinna då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Han menar att Xade är en kvinna som inte tål smärta..vilket är sant.. Du verkar vara så trångsynt att du inte ens ser det lilla roliga, så jag tänker inte ens ta mig tid att förklara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 ha du kallar mig trångsynt jag fattade inte "skämtet" eftersom jag inte tycker att det var ett skämt!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 En Tjej Kanske e i hop med en kille sen så gör Killen slut med henne så kanske hon blir förkrosad (Alla Åldrar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Han menar att Xade är en kvinna som inte tål smärta..vilket är sant.. Eh... jag är fortfarande en man, men jag fattar inte varför man ska behöva tåla smärta. har aldrig behövt göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Han menar att Xade är en kvinna som inte tål smärta..vilket är sant.. Amen visst, tål du inget stryk är du inte värd att kalla dig man, kvinna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 vem har sagt att jag inte tål stryk? menar mer att skära sig i handleden och sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Dude, tror att kvinnor har högre smärt gräns än killar...(*host*förlossning*host*) Sen att dem inte bråkar lika mycket.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 kvinnro är svagare byggda än män också, fråga din biologilärare, så visst har kvinnor lägre smärtgräns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 (redigerat) Tror att det beror på vilken man och kvinna man jämför med... Sen att de är svagare byggda spelar ju ingen roll, finns ju olika sorters smärta. PS: Kom på ett exempel, det gör ganska ont att bli slagen på pungen, eh? Redigerat 15 November 2005 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 beror på vilken man och kvinna man jämför eftersom det finns kvinnor som klarar mer smärta än männ...alltså uthålligheten e det viktigaste... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 kvinnor som är starka och uthålliga... ännu en feminist idee? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg