Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 jag mådde ju jätte dåligt förut.. men som tur var så var det jäkligt många som försökte och lyckades hjälpa mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 (redigerat) DUBBELINLÄGG SORRY! Redigerat 26 November 2005 av Th3 Sh@dow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Men vad var det som gjorde att du mådde dåligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 hhmm..vad som gjorde att jag mådde dåligt..typ allt..säg nåt bara.. hela jäkla livet var bara skit.. ingen gillade mig.. det tyckte jag iallafall. jag var bara så trött på livet..kom på jätteledsna saker och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jaha,är det inte så att sverige är en av dem länderna där folk tar självmord mest? EDIT:The sh@dow jag syftade inte på dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 hahahahaha..okej..men skit samma..nu vet dom andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 ibland så tänker jag att om jag hade en pistol så skulle jag skjuta mig i huvedet men sen kommer jag på att det finns så många ljuspunkter i livet. En förare i vår klubb tog livet av sig för inte så längesen han gasade ihjäl sig RIP pjär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Varför gjorde han det??? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 ja..varför?? han måste ha mått dåligare än mig.. för jag har iallafall hittat hopp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Synd att folk tycker så nuförtiden. man borde söka till terapi innan det är försent eller något form av hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 ingen vet men han hade inga vänner förutom i rallyvärlden :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 när man mår så dåligt så vill man inte snacka om det.. det ville inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg