Fusion Skrivet 26 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jag vet att det är svårt,man stänger allting,men till slut så märker anhöriga att man mår dålig och kanske man till och med märker att du eller vem som helst är självmords benägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 min morsa fick ju reda på det tack vare att en kompis (jag hade visat ämnet för nåra kompisar) blev orolig att jag skulle ta självmord så han sa det till sin morsa. som ringde till skolan som ringde hem till mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.Horus Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Är det "föbjudet" att ta självmord? alltså kan man få straff eller nåt för självmordsförsök? skulle aldrig kunna ta mitt liv... tål inte smärta Om man vill komma till himlen får man inte döda en människa, självmord räknas som att döda en människa, så det blir ingen himmel för de som tar självmord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 ja känner en vars son tog självmord med ett haggel gevärr o han vett itte äns varför :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 ibland vill jag ta självmord men det är det att jag är rädd att ja inte ska komma till himmlen och att mina kopisar är kvar på jorden medan jag är där dom inte kan se mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 En på min skola tog självmord :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Varför tog han självmord? Var han mobbat eller vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 om jag blir mobbad så tänker jag garanterat att ta självmord.. orkar inte att nått händer mig. typ mobbning.. för jag har tröttnat på allt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Låter som du är trött på livet. Men man måste ju kämpa i livet,allt är inte dans på rosr. Många kändisar har blivit mobbade under barn-ungsdomen som t.ex USA:s president Georg Bush,han var mobbat i skolan och titta vilken post han har idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 (redigerat) Ozzy var också mobbad, kolla på honom nu! Bäst! Redigerat 29 November 2005 av The Balrog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Fusion. En dans på rosor låter ju att göra ont.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Varför det? Ta inte det bokstavligt ifall det är det du gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg