Th3 Sh@dow Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 hahahaha.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 ja tänker under inga omständigheter ta sj mord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Ännu en som ska ta självmord... Jag ville en gång.Mådde så j*vla dåligt :( Men jag ändrade mig precis innan att jag skulle göra det.Jag skulle hoppa ut ur bilen på Öresundbron,och kasta mig i vattnet och dränka mig själv.Men nej,jag kunde inte,jag är en riktig fegis så...Nepp,och nu vet jag att väldigt många respekterar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Nu går vi igenom detta en gång för alla, de som skriver att de ska ta självmord på ett forum vågar inte göra det. Vågar man verkligen göra det säger man det inte till någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Men tänk om att innerst inne så vet man att man kan få hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Mja... Har aldrig haft några såna planer. Nån på vår skola försökte ta livet av sig via nån gasventil i kemin, men han blev nog bara yr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 För ungefär 2 dagar sen tog två ungdomar självmord,eller det var det polisen misstänkte. Sen hittade man ett brev där man misstänkte att det var avskeds brev,och när man tänker på sånt då är det väldigt sorglig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Någon på våran skola har också försökt att ta livet av sig. Jag tänker inte ta självmord, det är bara dumt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Ett tag när jag var jätte deprimerad så vill e jag ta dö på mej själv men jag kunde bara inte, jag var antagligen rädd eller nått... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 din dator crasha ..? =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 ha du kallar mig trångsynt jag fattade inte "skämtet" eftersom jag inte tycker att det var ett skämt!!! <_< Nessen:Jag kan förklara för han :P Så hära var det: Kvinnor tål inte smärta(Dom som sportar tål då men inte vanliga), bara för att han inte tålde smärta så kallade han han för kvinna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 ha du kallar mig trångsynt jag fattade inte "skämtet" eftersom jag inte tycker att det var ett skämt!!! <_< Detta är verklighet,så därför betraktar jag inte detta som ett skämt!Var det nödvändigt att ta upp något som händer för mer än 1 månad sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg