Master_Tiko Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 I ishavet finns det en stor isvägg hur kommer man förbi den jag har magma ball men jag kan inte anvenda den vad ska jag göra :?: :1_15firing: :new_ukliam2: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Tiko Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 hur får man fram koden i ettan den koden man får när man har klarat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 hur får man fram koden i ettan den koden man får när man har klarat spelet gå in på www.gamefaqs.com och leta fram golden sun 2 sen typ gs 1 code Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Tiko Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jag hittar inget om ishavet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Tiko Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 om du har klarat det så kan vell du berätta sssssssssnnälllllaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Man ska åka till stan Loho, lägga magma ball i kanonen och sen så får man den av dom. Den ska du använda på isväggen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg