Manga Master Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Wow Manga tryckningen ryker nu det kommer bara fler och fler mangor skriv om vad ni läser och vad ni tycker om mangan vilka fel ni märkt skriv tips ni tycker skuller förbättra mangan. själv läser jag DB, DNAngel, one piece. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 gillar inte manga men dragonball verkar vara bra.tycker ni att ja ska börja läsa dragonball-serien?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag läser inte manga men jag tycker om vissa manga teckningar är snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 manga är skit bra min bästa manga är dragonball 8) o imoron i skolan ska vi få rita manga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Wow vilken tur att eran lärare vet va manga är jag älskar manga speciellt DB längtar tills DBGT kommer ut. hoppas Rurouno Kenchin kommer. Men annars är allt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 dragon ball z e ju helt bäst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 vad är naruto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 gör en poll isåfall :D jag läser DB men är också intresserad av dn-angel :D och jag och jag både rockar och älskar att rita manga :P :twisted: inte bara db utan lite andra karaktärer som jag själv har skapat! :twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Berserk röstar jag på om det inte ska bli en poll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Har läst ut Db och läser nu Ranma ½.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Vad handlar Ranma om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Naruto är bra också ;P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.